Uutiset
Fazer jatkaa tenniksen yhteistyökumppanina
8.11.2024 | 10:00 | Yhteistyökumppanuudet
Fazer ja Suomen Tennisliitto ovat sopineet yhteistyön jatkosta vuoden 2028 loppuun saakka.
Vuodesta 2022 alkaen on Fazer toiminut lasten ja nuorten, 10-16 -vuotiaat, Junior Grand Prix -kilpailusarjan nimisponsorina sekä kotimaassa järjestettyjen huipputennistapahtumien (Davis Cup – ja Billie Jean King Cup -maaottelut sekä Helsinki Open) mahdollistajana. Uusittu sopimus keskittyy edelleen näiden kahden kulmakiven varaan. Yhteistyön tavoitteena on tukea lasten ja nuorten liikuntaa sekä lisätä tietoisuutta tasapainoisen ravinnon merkityksestä liikkujille jo nuoresta pitäen.
”Kiitämme Fazeria erittäin sujuvasta yhteistyöstä ja olemme innoissamme pitkästä jatkosopimuksesta. Meillä on vahva yhteinen historia liikunnallisen ja terveellisen elämäntavan edistämisessä ulottuen 1980-luvulle saakka. Fazerin vahva brändi ja laadukkaat tuotteet sopivat erinomaisesti lajiimme sekä kohderyhmiimme, mikä antaa hienon mahdollisuuden tavoitella yhteisesti määriteltyjä tavoitteita”, kommentoi Tennisliiton toimitusjohtaja Teemu Purho.
Fazer syvensi aiemmin tänä vuonna yhteistyötään tenniksen parissa myös kansainvälisesti solmittuaan kolmivuotisen sopimuksen perinteikkään Tukholman ATP-turnauksen kanssa.
”Kansainvälinen ulottuvuus on jo nyt tarjonnut upeita elämyksiä myös meidän yhteistyön puitteissa, kun Fazer JGP:n viime kauden parhaat pelaajat pääsivät aistimaan Tukholman avoimen tunnelmaa sekä tapaamaan nykyisiä ja entisiä huippupelaajia”, jatkoi Purho.
Myös Fazerin suunnalla ollaan innoissaan yhteistyön jatkumisesta.
”Elämyksellisyys liittyy ruokaan ja tennikseen, tarjoten ainutlaatuisia makunautintoja ja jännittäviä ottelutapahtumia. Tennisliiton nimikkokumppanina tavoitteemme on innostaa nuoria urheilijoita ja harrastajia lajin pariin sekä korostaa monipuolisen ruokavalion merkitystä osana aktiivista elämäntapaa”, sanoo Fazer-konsernin viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Joséphine Mickwitz.
”Toivomme myös, että yhteistyösopimuksemme arvostetun tennisturnauksen, BNP Paribas Openin kanssa, kannustaa nuoria pelaajia kansainvälisille areenoille saamaan uusia kokemuksia.”
Lisätiedot:
Teemu Purho, toimitusjohtaja, Suomen Tennisliitto
teemu.purho(at)tennis.fi, +358 40 523 1797
Liisa Eerola, viestintäjohtaja, Fazer
liisa.eerola(at)fazer.com, +358 44 710 8860
Fazer-konserni
Ruokaelämyksiin keskittyvänä yrityksenä Fazer mahdollistaa jokaiselle päivän parhaista hetkistä nauttimisen. Missiomme, Ruokaa, jolla on merkitys, rakentuu vankalle, yli 130-vuotiaalle perinnöllemme, kuluttajalähtöisyydelle ja innovaatioille kehittäessämme tulevaisuuden vastuullisia ruokaratkaisuja. Noin 5 000 omistautuneen ammattilaisemme voimin keskitymme kuluttajatuotteisiin ja suoraan kuluttajaliiketoimintaamme Pohjois-Euroopassa, minkä lisäksi tuotteitamme viedään yli 40 maahan. Fazer noudattaa liiketoiminnassaan eettisiä ohjeita, jotka pohjautuvat konsernin arvoihin ja YK:n Global Compact -aloitteen periaatteisiin. Fazer-konsernin liikevaihto vuonna 2023 oli 1,2 miljardia euroa.
Northern Magic. Made Real.
Jaa: