Uutiset
Tennisliitto ja Kärcher yhteistyöhön – ”Tennis tukee hienosti brändiämme ja antaa positiivisia mielikuvia niin kuluttajille kuin yrityksillekin.”
7.1.2021 | 09:18 | Yhteistyökumppanuudet
Suomen Tennisliitto ja Kärcher ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka keskittyy olosuhdetoimintaan.
Kärcher on puhtausteknologian markkinajohtaja, joka tunnetaan maailmanlaajuisesti innovatiivisista ja tehokkaista puhdistusratkaisuistaan. Kärcher tulee osaksi Tennisliiton olosuhdetoimintaa, joka on uuden tenniksen strategian yksi onnistumisen edellytyksistä.
Kärcherin ja Tennisliiton yhteistyötä avataan vuoden aikana viestinnän ja markkinoinnin keinoin niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Yhteistyön suurin kulmakivi on keväällä järjestettävä olosuhdeseminaari Vierumäellä – tarkemmat tapahtumatiedot julkaistaan alkuvuodesta. Kyseessä on uusi valtakunnallinen tennishallit ja -vaikuttajat yhteen kokoava tapahtuma, jossa jaetaan parhaita käytäntöjä sekä mietitään yhdessä uusia toimintatapoja ja ratkaisuja nykyolosuhteiden kehittämiseksi ja uusien rakentamiseksi.
– Hienoa saada alansa johtava asiantuntija mukaan olosuhdetoimintaamme. Pääsemme yhdessä Kärcherin kanssa kehittämään olosuhteita ja mahdollistamaan halleille ja muille toimijoille parhaat mahdolliset työkalut olosuhteiden optimoimiseksi. Tämä näkyy tietysti myös harrastajille parantuvina harrastusolosuhteina. Näen tulevan olosuhdeseminaarin hienona mahdollisuutena lajillemme. On tärkeää tehdä entistä enemmän yhteistyötä avaintoimijoiden kesken ja kuulla Kärcherin kaltaisia asiantuntijoita, kommentoi Tennisliiton toimitusjohtaja Teemu Purho.
Kärcherin Suomen talous- ja maajohtaja Teemu Hemmi ja myyntijohtaja Vappu Vanhala ovat tyytyväisiä nyt käynnistyvään yhteistyöhön ja kertovat olevan hienoa lähteä mukaan nousussa olevan upean lajin toimintaan.
– Tämä on todella positiivinen kumppanuus meille. Haemme yhdessä parhaita toimintatapoja, kehitystä ja ratkaisuja tennistoimialan sisäilma- ja olosuhdeasiohin. Vastuulliset toimintatavat sekä ratkaisut ovat toimintamme kulmakiviä ja se kuuluu nykypäivänä kaikkeen liiketoimintaan. Esimerkiksi meidän toiminnassamme olemme menossa tuotantomme osalta kohti hiilineutraaliutta ja vähennämme myös muovin käyttöä. Lisäksi vastuullisuus liittyy meillä puhtauteen ja pintojen pitkään elinkaareen. Hoidamme pintoja siten, että elinkaari pitenee ja arvo säilyy – tätä pääsemme ja haluamme edistää myös tenniksen osalta, tennishalleissa on paljon pintaa, joka vaatii ylläpitämistä ja huoltamista, sanoi Vanhala.
– Tennis tukee hienosti brändiämme ja antaa positiivisia mielikuvia niin kuluttajille kuin yrityksillekin. Lisäksi näen, että urheiluyhteistyön kautta pääsemme aidosti keskustelemaan avaintoimijoiden kanssa ja puhuttelemaan nuoria tulevaisuuden päättäjiä, jatkoi Hemmi.
Lisätiedot
Teemu Purho, toimitusjohtaja, Suomen Tennisliitto
teemu.purho(at)tennis.fi, +358 40 523 1797
Vappu Vanhala, myyntijohtaja, Kärcher
vappu.vanhala(at)karcher.fi, +358 40 834 8154
Kekseliäisyys ja innovatiivinen ajattelu ovat aina olleet Kärcherin ytimessä. Yrityksen perusti keksijä Alfred Kärcher vuonna 1935, jolloin hän ryhtyi valmistamaan ja markkinoimaan uraauurtavia ideoitaan lämmitysteknologian saralla. Kärcherin puhdistusalan markkinajohtajuuden peruskivi valettiin vuonna 1950, jolloin Kärcher kehitti Euroopan ensimmäisen kuumavesipainepesurin. Alfred Kärcherin kuollessa vuonna 1959 hänen vaimonsa Irene jatkoi aviomiehensä elämäntyötä aina omaan kuolemaansa saakka vuonna 1989. Kärcher on pysynyt perheen omistuksessa tähän päivään asti. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Winnendenissä, lähellä Stuttgartia.
Rakastamme haasteita – sinun haasteitasi. Olipa kyse arkisista tai poikkeuksellisista siivoustarpeista, sisäpihan sisäänkäynnistä, tehdasaulasta tai Mount Rushmoresta, me Kärcherillä haluamme tehdä arjestasi helpompaa, parempaa ja miellyttävämpää tehokkailla puhdistusratkaisuilla. Haluamme auttaa sinua saavuttamaan tuloksia ja edistämään asioita. Luomaan ja saamaan arvoa.
Lue lisää Kärcheristä täältä.
Jaa: