Kumppanit
Suomen ja Portugalin maaottelua ovat mahdollistamassa tapahtumakumppanit.
-
Porsche on Suomen Tennisliiton pääyhteistyökumppani, joka on nimikkokumppanina aikuisten ja nuorten maajoukkueille. Porsche on tukemassa suomalaista tennistä laajasti niin kansallisesti kuin kansainvälisesti – Emil Ruusuvuori on Porschen Brand Ambassador.
-
Pihlajalinna aloitti Tennisliiton virallisena lääkärikeskuksena 2023. Pihlajalinna tukee niin nuoria kuin aikuisia urheilullisella matkallaan; maajoukkuepelaajat luottavat Pihlajalinnan kattaviin palveluihin. Nelinpeliässä Harri Heliövaara on Pihlajalinnan urheilijalähettiläs.
-
OP ja Tennisliitto liikuttavat vuosittain noin 15 000 lasta Hippo Street Tennis -toiminnalla ympäri Suomea. Yhdessä OP:n ja paikallisten osuuspankkien ja seurojen kanssa edistämme liikettä Suomessa.
-
Fazer on mahdollistamassa nuorten liikkumista ja terveellistä elämäntapaa 10-16 -vuotiaille suunnatun Fazer JGP -osakilpailusarjan avulla.
-
Cinia toimi Tennisliiton pääyhteistyökumppanina 2017-2021. Harri Heliövaara on digitaalisten menestystarinoiden mahdollistajan pelaajalähettiläs.
-
TEHO on kansallisten kärkitapahtumien nimikkokumppanina tukemassa kansallista huipputennistä: TEHO Finnish Tour ja TEHO Tennisliiga ovat Suomen kärkitapahtumia.
-
Turun kaupunki on ottanut lämpimästi vastaan tennisyhteisön ja on mahdollistamassa laadukkaan tapahtuman toteutumista.
-
Turun Sanomat tarjoaa mainosnäkyvyyttä tapahtumalle ja on siten kasvattamassa tenniksen näkyvyyttä ja kiinnostavuutta.
-
Etola-yhtiöt on suomalainen yritysryhmä. Etola-yhtiöiden toimialoja ovat teollisuustuotteet ja tarvikkeet, rakennustarvikkeet, venetarvikkeet ja kodintuotteet.
-
Harvia – löylytunnelmaan maaottelun vie Harvia.
-
Grassmark ja Rajupaja vastaavat tapahtuman elämyksellisyydestä, laadukkaat tapahtumaratkaisut kattavasti!